Direktlänk till inlägg 26 september 2008

Det blev ett flickebarn...

Av kajsamaja - 26 september 2008 06:59



Ja nu äntligen är de fredag.. Vet inte varför jag säger äntligen för jag jobbar ju i helgen så de är ju hela 7 dagar innan jag får helg igen :( Men de känns ändå skönt att de är fredag.. Här sitter jag med kaffe i näven och smulor över hela mig och hela tangentbordet.. Ja, de kommer från en wienerpecan så klart, vad annars.. Nice frukost.. Eftersom att jag fortfarande är billös så kom bror och hämtade mig i morse för att jag skulle kunna låna bilen, å då hade han köpt en yogurt och ett wienerpecan till mig :) Å ni som inte vet, så är wienerpecan favoriten :)


Tina och Tommy fick en lite flicka :) En Tea som jag förstått.. Å söt var hon oxå.. finns bilder på Tinas systrars blogg... Grattis till er!


Vad mer?? Hmm?? Ja.? Handlade golv åt bror och var hos han och drack kaffe och åt kakor igår:) Sen åkte jag hem och skulle städa, Men jag städade bara bland viktiga papper och pärmar och sen blev de duschen och sängen.. TlööööT! Sen kom Olle och misshandlade min väckarklocka :P Hahaha.. Kännde mig aningen osocial när han kom till mig på sin rast, Jag sov typ... Men jag var såå trött och hade såå ont.. Men idag är jag en go och glad tjej :) Kanske för att jag fick sova länge!


 Efter jobbet idag blir de Bredsand och hjälpa herrn att packa.. KUL!! Sen hem och fortsätta plocka hemma hos mig... Mindre kul... Sen jobb lördag och söndag :(


Dax att gå ut och röka och sätta igår och jobba.. mycket att göra!



Dagens bästa: Wienerpecan frukost :)

Dagens sämsta: Att den typ av frukost är onyttig :P



OvEr&OuT

/Kajsabajsa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajsamaja - 13 oktober 2008 01:47

  **************************************************    Nu mina vänner och andra söta besökare är det dax att gå vidare...   Nu är det på www.kajsamaja.blogg.se som ni hittar mig...   Vi ses...   OvEr&OuT /Kajsamaja   ********************************...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 23:15

    Idag har vi äntligen fått nyckeln till våran nya läga :) Får resterande nycklar i morgon...   Hunnit med mycket idag... Jobbat, virrat bort oss i ödemarken för att hitta våran nya bank i Attmar... Köpt färg, varit i lägenheten och mätt, och när ...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 07:05

    Ska börja med att säga förlåt till dom som saknade en uppdatering i min blogg i går... Hade ingen tid över... Sånt som händer... Men jag tror de var värre för mig som inte hade tillgång till dator och inte kunde läsa mina bloggar som jag följer ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 15:02

    Hmm.. Tror att de är slutjobbat för idag..   Bara en kvart tills jag ska gå så jag varvar ner sista minuterna...  Har just varit bort till Ann-Louise och fått microtrasor, trasor för rostfritt, en mirakelsvamp och rengörings medel för avlopp... ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 07:52

    Trött, kallt ute vilket resulterade i rutskrapning i morse, fortfarande känning av migränen, dagen mitt i veckan... Det är onsdag!   Satt och sorterade lite gamla mail och anteckningar nu på morgonen och hittade något jag skrev när jag och Patrik...

Ovido - Quiz & Flashcards