Alla inlägg den 19 september 2008

Av kajsamaja - 19 september 2008 07:32



Freeeeeedag!!! Ååh så skönt! Om jag inte hade fått ont i halsen i går eftermiddag.. Har haft feber till och från hela veckan och igår gjorde jag en liten examination och insåg att jag har vita prickar på halsmandlarna och längst bak på tungan... Halsfluss???? Snälla inte!


Skulle ha gått på personal/firma fest i kväll, men jag känner att jag inte orkar så vi ska bara vara hemma och ta de lugnt... Se film och äta glass för min hals :) Lite bra att ha ont i bland, man slipper ha dåligt samvete för att man äter onyttigheter :P Hah!!


Vi leder fortfarande budet på lgh. Men de har stigit från 140000 till 210000... Hoppas ingen bjuder över nu... *håller tummarna*

Visade min lgh i går oxå.. De gick nog bra hoppas jag.. Städa som en idiot efter jobbet igår och var som en jävla Sur kärring mot Olov.. Sorry babe! Men jag blir som mamma, städ sur!


Hände lite saker på jobbet igår... Blir så om man är ensam tjej i verkstan... Fick höra saker som inte är så roliga att höra.. Så min arbetsdag igår var inte den bästa om man säger så.. Bara att bita ihop och låssas att man inte bryr sig... Men ändå störigt att man inte jobbar efter samma förutsättningar, Killar som tjejer...


Nä nu ska jag ta och gå ut och röka, eller försöka.. Mycket ont i halsen.. Sen ska jag ringa Olov, sen messa Molla.. Sen jobba!


Dagens bästa: Lugn helg :)

Dagens sämsta: Andra budgivare :(


OvEr&OuT

/Kajsa med två säckar tvätt!



Ovido - Quiz & Flashcards