Alla inlägg den 5 september 2008

Av kajsamaja - 5 september 2008 08:13



Ja då var denna efterlängtade fredag kommen… 4h och 30 min tills jag får lämna denna gråa tråkiga byggnad…Herrn hade visst en plan om att gå på stan och fika och gå på Boa… Kommer dock se ut som ett slo, för jag har inga vettiga kläder med mig till jobbet och är 100% osminkad… Sminket skiter jag iof i men man vill ju se lite vettig ut i klädväg iaf. Ska bli mysigt med en latte och sitta och titta på folk…  


Igår blev en sån dag då man ville hitta på nåt, men visste inte vad och om man orkade… Åkte iaf till mamma och pappa Bergström. Var någon som skulle klippa av sig håret, men gav ingen förvarning på huuuuur kort de skulle bli.. De blev jätte kort… Så nu är Olov skallepär… Och sticks gör han också :( Men Han blev fin iaf. Han är alltid fin! Satt och surrade med familjen Bergström en stund innan vi åkte hem till Skallepär… Sjukhuset och Idol på schemat! Gud vad folk gör bort sig… Galet roligt att se! Nån som kliver in till juryn och säger ”Jag lever för musiken, jag har sjungit och hållit på med musik sen jag lärde mig prata, det som gör mig till en Idol är att jag ser bra ut, Är en bra förebild och kör min egen grej” Men de visar sig att hon låååångt ifrån kan sjönga, inte ser speciellt bra ut och de där med att hon gör sin egen grej.. Bull shit… Försöker ferbrilt låta som britney.. Men de är ju jävligt bra tv :)


Ikväll kan de bli fiske om vädret tillåter… Mysigt att klä på sig varma kläder och bara sitta och mysa vid vattnet.. Förväntar mig inte just att få fisk, men de är bara mysigt att komma ut i naturen lite… Närmaste naturen jag kommer annars är väl gräsmattan och träden vid vängåvan i stan… Är de dåligt väder blir de till att krypa upp i soffan med täcket och snusa på Olov och se film… Bror ska ut med Emelie tyckte jag att jag hörde, hade inte varit fel att följa med dom häller.. Men jag tror jag sparar mig tills på lördag ändå… 


Nä.. Mer kaffe, Vakna, men Vakna då!!! VAKNA!!!!!! Oj oj.. ja, kaffe var de va?? Eller sa du cigg?  Kaffe och cigg, Vakna till liv och börja jobba!! Planen de! 


Dagens bästa: It´s Friday!

Dagens sämsta: Mitt bankomat kort är trasigt :( 


Olles nya frilla! Eller frilla och frilla...



OvEr&OuT

/Kajsen


Ovido - Quiz & Flashcards