Alla inlägg den 22 september 2008

Av kajsamaja - 22 september 2008 15:19



Vad är det för dag idag? Vad är det för dag idag? Jo de är Mammas födelsedag, Hurra, hurra, hurra!!! Ja, så de blir tårta och kaffe hos mammi och pappi ikväll :)


Har jobbat halvdag idag... Ont som fasen i huvet i morse, sen var jag och Olov iväg och besiktade min bil :( Och de gick inte så bra :( 18st  2:or och 3st bra att veta.. Körförbud :( Buubuu!!! Så jag ska säga farväl till min Trotjänare!


Tror att Olleboy är och fiskar... Ååh så mysigt att sitta ute i solen nu.. Lite avis! Men de är inte så hårt här på jobbet idag häller så...


Ikväll ska Herrn skriva kontraktet med sin köpare av lägenheten.. Åh så skönt att allt verkar ordna upp sig till slut!


Nä nu ska jag jobba lite, sen åka och hämta tårta åt mamma... Sen hem till Olle innan vi ska åka och fika hos Mammi!


Dagens bästa: Tårta :)

Dagens sämsta: Bilbesiktning :(


OvEr&OuT

/Ledsen Kajsa


** Rest in peace Vofflan... Fan vad bra du varit.. **

** Och vad mycket kul vi haft för oss... Bredställ 4:ever! **

Ovido - Quiz & Flashcards