Alla inlägg den 12 september 2008

Av kajsamaja - 12 september 2008 08:12





Jaaa! Fredag igen :) Sweet! Morgon började väl lite så där.. Försov mig bra i morse pga att Uffe på jobbet lurat i mig att om jag byter signalerna på väckningen skulle jag lättare komma upp då de nya signalerna är ovanliga att höra, vilket resulterade i att jag vaknade typ stax efter kl 6… PANIK!! På med byxor, och träningsoverollsjacka. Inget under ;) Heheh!!! Raffa åt mig en bh, ett linne, trosor och strumpor, hoppade in i bilen och åkte… Hann gjorde jag också.. Instämplad kl 06.25 :) Tog en låååång dusch på jobbet.. Härligt, kunde lixom stå och slappna av efter en stressfylld morgon! 


Sen gick man och hämtade morgon kaffet, tog telefonen och gick ut och satt mig med en cigg och ringde bror:) Och sen när jag kom in hade vi främmande av Stefan som jobbade med oss förut.. Trevligt, trevligt! Pratade lite om firmafesten som kommer att äga rum den 19 september. 


Lade ut min lgh igår :) Tog 5 min tills den första ringde.. Hoppas många ringer så man får upp priset :) hihi…. De skulle vara trevligt! Komer nog sakna min mitt lilla place lite… 

 

 

Många säger ”är de inte för tidigt att flytta ihop” Ok, jag har full förståelse för de.. Absolut! Jag hade nog tänkt samma sak om jag hörde att någon skulle flytta ihop så tidigt.. Men Det känns jätte bra… Och vi har pratat mycket om de.. Men jag antar att dom bara säger de av väl mening :) 


Fortfarande tok mycket jobb på jobbet.. ska ringa min andra chef och fråga om att få bort söndagen också.. Hoppas, hoppas, hoppas!!! 


Kunde inte hålla mig.. Olle fick en lite present av mig i går ;) Så NICE! GlowInTheDark

  Nice Ass!


Nä.. Jätte jobba nu… 


Dagens bästa: Olovs rumpa ;)

Dagens sämsta: På tok för stressigt…


OvEr&OuT

/Glad Kajsa utan huvudvärk

Ovido - Quiz & Flashcards