Alla inlägg den 18 september 2008

Av kajsamaja - 18 september 2008 07:23



Torsdag nu... Veckan har gått snabbt... Ingen klagan över de inte.. Icke!

Jobbade över 12 h igår... 6.30-15.20 på mitt vanliga jobb och 16-19.40 på Statoil.. Så jag är lite seg i kolan.. Men ändå väldigt pigg och glad :)


Olov och mamma var på lägenhetsvisning igår. Jag kunde inte följa då jag jobbade :( Men de var 4 andra par som var där och kollade och jag hoppas verkligen att hon inte är intresserad! För de är vi! Mycket! Skicket på själva lägenheten är en hemsk syn.. Men lite, eller snarare mycket renovering kommer göra den jätte fin :) Och även att vi leder budgivningen :D Sweet!


Jag har visning på min lgh kl 20 i kväll så de blir till att åka hem och röja efter jobbet... Puh så jobbigt, men med mp3 i öronen och viljan så går de nog som på räls :) Är en jävel att städa när jag väl gör de.. Och är jag på humör för de så går de med ljusets hastighet och fint blir de.. Kan kanske ha ärft den egenskapen av Mamma, men hon gör de lite mer ofta än mig.. Men de kommer .. Haha!


Hoppas Olleboys visepitt hör av sig ang. att godkänna killen som ska/vill köpa hans lägenhet.. Skulle vara väldigt synd om de inge går vägen...


I övrigt? Ja, mycket jobb här. Firmafest på fredag, å va fan ska jag ha på mig? Har typ inget fint som är tvättat eftersom att större delen av mina kläder ligger i tvätten oc inte kan jag köpa nåt nytt häller.. Men de värsta av all är att jag inte har några skor/stövlar :( Men men.. De löser sig...


Nä, nu ska jag hitta Uffe så han kan hjälpa Kajsa att montera nåt jävla skit som jag svetsat ihop.. Men jag tror de blev rätt bra ändå.. vi får se :P



Dagens bästa: Leder budgivningen :)

Dagens sämsta: Oändligt med tvätt :(


OvEr&OuT

/Renoverings sugen Kajsa

Ovido - Quiz & Flashcards