Alla inlägg den 1 september 2008

Av kajsamaja - 1 september 2008 07:27


Måndag morgon… *Gäsp*

Sitter tidigare än vanlig med morgon kaffet och har just varit ute och tagit lite ”frisk” luft. Kom lite tidigare idag för att tjäna in lite flex. Ska jobba ner de till noll, just nu har jag -6.18 för att vara exakt. Blir lätt så på sommaren, man vill sluta tidigare eftersom att de är så fint väder. Inte för att denna sommar har bjudit på kalasväder allt för ofta men ändå skönt att kunna sluta tidigare.

  

Jobbat hela helgen.. Fredag, lördag och söndag. Dock bara 3 h på fredagen. En trött storebror ville sova så jag tänkte att jag skulle vara lite snäll. Lördag och söndag var mina egna pass, 10-18.. Men nu är man ledig nästa helg… Tack Tack!

  

Klev upp tidigare än vanlig för att hinna fixa håret på morgonen. Tror ni att någon här på jobbet sett någon skillnad eller sagt nåt? Näää..! Aja, man kan inte förvänta sig sånt av en hög med gubbar/killar heller, Eller? Trivs iaf med de nya :)

  

Igår var Patrik och Maria på middag hos mamma… Min Olle var också där, Men inte jag :( Nää, jag jobbade juh. Däremot körde jag inte lagligt hem om man säger så… Så jag hann pussa lite på Olle innan han åkte på jobbet.. Sen satt jag, Patrik, Maria och mamma och pratade bra länge innan dom åkte hem till sig och jag till mig. Studsade ner i sängen nästan innan jag ens kommit in genom dörren… Och på väg mellan dörren och hallen svängde jag förbi duschen också. Vid 22 kom Olle o kramades med mig, han hade rast. Gud han är så go! Å bara min;)  


Idag är de städa för min del :/ Inte så väldans roligt kanske men de är nåt som verkligen behövs göras… Prylar och kläder överallt. Olle ska få ta sig ann disken, han har lovat! Stackaren :P Men jag kan ju skylla på att mitt operations sår är lite irriterat. Eheee! Skulle väl tränat också men jag får se om de hinns med idag…


Nä. Väd säger ni? Jobba? 

  

Dagens bästa: Tanken på att slippa jobba nästa helg :)

Dagens sämsta: Städa :(  


OvEr & OuT

/Kajsa

Ovido - Quiz & Flashcards