Alla inlägg den 13 september 2008

Av kajsamaja - 13 september 2008 13:26



Yes!!!! Fick ledigt i helgen :) Sweet!!!


Just nu håller jag och Olov på att tvätta, måste ju ha lite rena kläder... Jobbigt att gå naken.. Hihi.. Iaf för alla andra :P Ha ha ha!!


Har nyss varit upp på stan, Varit på Bolaget och köpt öl, cider, vin och Jäger! För ikväll ska jag och Olov ut till Grönviken till Malins sommar hus och ha myskväll med Malin och Herr Nilsson... Äta  mat, dricka vin och bli surrig , Visst Molla?! Spela spel, basta och bara mysa...

 För evigt vänner... Min Molla


Nu väntar vi på att tvätten ska bli klar så vi kan åka hem till mig och duscha och göra oss i ordning och åka ut dit.. Visst, de är några timmar kvar men jag är ju inte direkt kännd för att vara snabb... Brors kommentar till Olle igår när jag skulle åka ut till han var: "kommer hon snart?? MM förmodligen.. Kanske en timme.. Eller snarare 2 veckor"  Kännar han mig lite för väl kasnske :)


Som sagt.. En trevlig kväll på schemat!


Dagens bästa: Vin med Molla ;)

Dagens sämsta: Väntan...


OvEr&OuT

/En Kajsa som är lite sugen på viiiiiiin :)

Ovido - Quiz & Flashcards