Direktlänk till inlägg 7 oktober 2008

Tid...

Av kajsamaja - 7 oktober 2008 10:45



Att de ska ta en sånt tid att ringa banken?!


Först sitta i telefonkö i 25 min för att mötas av en övertrevlig röst med ett mindre trevlig besked att dom inte kan svara på mina frågor och måste koppla mig till en banktjänsteman...

Yttligare 20 minuter i kö.. Ghaa! Kan han svara på minä frågor??  Nää.. Utan blir åter igen kopplad, till kontoret denna gång.. Där konstateras de att ja måste boka möte me banken för att få svar på mina frågor. Dålig bank!


Har fortfarande sjuk smärta i högersida av huvudet... Vill inte jobba, vill inte vara vaken.. Vill bara sova.. Ligga i ett kolsvart, kallt rum isolerat från omvärden.. Typ de ända som hjälper...


Fan vad jag klagar.. Men dom som lider av migrän vet hur illa de är då man får "anfall" och hur jävla ynklig man blir...


Nä, nu ska jag dricka massa vatten och fortsäta jobba så kanske dagen går lite fortare...


Kvällen? Otippat om jag skulle skriva sova då de är mitt näst största intresse så här på hösen :)  Men jag hade tänkt skriva, låååång varm dusch. Hämta täcket till soffan och ligga där och tycka synd om mig själv och kanske får jag nån som tar hand om mig ;) Han får ta och bli riktigt förkyld så jag får ta hand om honom nån gång oxå... Min Tuss!


Dagens bästa: Täcke, glass och mys i soffan :)

Dagens sämsta: Jävla fitthelvetes migrän!


OvEr&OuT

/Migrän häxan!

 
 
Kyssar

Kyssar

7 oktober 2008 13:41

haah nee har bott i sverige 6 år bara :P

joo det är nog höstkänslorna, jobbigt värre =)

http://kyssar.bloggagratis.se

 
Daniel

Daniel

7 oktober 2008 16:02

Så tokigt tråkigt det kan blir med banken!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Sofie

Sofie

7 oktober 2008 20:28

Blev jätte bra med kläderna! Verkade som mamman i fråga var jätte nöjd,speciellt med byxorna..:) Tack för hjälpen! Kram

http://solbacken.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajsamaja - 13 oktober 2008 01:47

  **************************************************    Nu mina vänner och andra söta besökare är det dax att gå vidare...   Nu är det på www.kajsamaja.blogg.se som ni hittar mig...   Vi ses...   OvEr&OuT /Kajsamaja   ********************************...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 23:15

    Idag har vi äntligen fått nyckeln till våran nya läga :) Får resterande nycklar i morgon...   Hunnit med mycket idag... Jobbat, virrat bort oss i ödemarken för att hitta våran nya bank i Attmar... Köpt färg, varit i lägenheten och mätt, och när ...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 07:05

    Ska börja med att säga förlåt till dom som saknade en uppdatering i min blogg i går... Hade ingen tid över... Sånt som händer... Men jag tror de var värre för mig som inte hade tillgång till dator och inte kunde läsa mina bloggar som jag följer ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 15:02

    Hmm.. Tror att de är slutjobbat för idag..   Bara en kvart tills jag ska gå så jag varvar ner sista minuterna...  Har just varit bort till Ann-Louise och fått microtrasor, trasor för rostfritt, en mirakelsvamp och rengörings medel för avlopp... ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 07:52

    Trött, kallt ute vilket resulterade i rutskrapning i morse, fortfarande känning av migränen, dagen mitt i veckan... Det är onsdag!   Satt och sorterade lite gamla mail och anteckningar nu på morgonen och hittade något jag skrev när jag och Patrik...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards