Alla inlägg den 15 september 2008

Av kajsamaja - 15 september 2008 08:00



Ja då var de måndag igen... Helgen är över :( Och en ny lååååång arbetsvecka väntar... Puhh!


I fredags blev de lungnare än lugnast... Olov jobbade till 22 sen bar de av till honom och för lite myskväll med snacks.. Fust fusk! Somnade bra sent men såå skönt att slippa tänka på att jag skulle upp och jobba på lördag morgon :)


Vaknade på lördag morgon.. Jaa.. Då var de bara att kliva upp... Åkte in till stan, upp till mamma och pappa och våldtog deras tvättstuga. Medans maskinen gjorde sitt gick jag och Herrn på stan, Besökte bolaget :P Öl vin och sprit, lite smått ovh gott.. Hann även in på Glitter och köpte nya örhängen... Fin fint! Fixade klar tvätten, sen hem till mig och ut på Alnö där vi kom att spendera resten av dagen kvällen och natten tillsammans med Molla och Herr Nilsson... Var jätte mysigt där ute, åt mat, bastade, drack vin och spelade Alias.. Spelade 3 ggr.. Jag var i de vinnande laget alla 3 ggr.. Betyder inte de att jag är bäst då?? Hahah!!! Var vaken framåt 3-4 men somnade väldigt gott sen...


Vaknade igår och var pigg som aldrig förr.. Inge illamående, vilket brukar kunna vara en liten bieffekt av för mycket vin.. Inge ont i huvudet häller.. Så jag var super glad! Åt frulle, städade lite bäddade och sen bar de av hemmåt.. Tack Molla för massa roligt i helgen!


Nä vi satt hemma framför datorn hade jag fått 3 mail om min lgh... Och plötsligt så ringde de på Olovs mobil.. En spekulant :) De var bara att åka ut och röja... 30 min sen var det tipp topp :)  Herr bergström nöjd 92000brak och ett problem mindre... Nu ska vi buda på en lgh på Kuben.. En 3:a i STOOOOORT behov av renovering, men skulle kunna bli huuur fin som hellst! Visning på min lgh på tisdag, spännande... Hoppas hoppas!


Nu har man varit ut på morgon kaffe och cigg, så nu är de blå jobba som gäller!!!


Blir inget dagens bästa/dagens sämsta idag... No time!!!


OvEr&OuT

/Blåjobbs Kajsa

Ovido - Quiz & Flashcards