Direktlänk till inlägg 3 oktober 2008

Panik...

Av kajsamaja - 3 oktober 2008 07:11



Nu kan jag säga Äntligen!!! För nu är de verkligen helg för min del :) Jajjemen! Ledig i helgen :) Sweet! Två härliga dagar ledigt...


Åkte hem till mamma och pappa efter jobbet igår... (Ååh.. Var kanske jordens värsta dag på jobbet, massa strul, stress och sura chefer... men men... De hör väl till kanske..) Hemma hos mamma drack vi kaffe och surrade lite, sen kom mamma på att vi skulle äta kinamat så jag och Olov åkte på uppdrag: Hämta mat :) Åååh så gott de var :) Bror kom hem och åt med oss oxå och vi planerade att åka och dansa, Men när jag och Tussen åkt hem och duschat och lagt oss på soffan var jag inte längre lika sugen på att dansa så vi (jag och bror) kom på att fredagsdans eller Shake den 16 skulle bli ett bättre alternativ... Så vi gick och natta runt halv nio... Söööööömn, Me like :)


Idag ska jag åka och fika med Sofie S efter jobbet, Hon, jag och Lo... Blir nog en Birstafika eftersom att jag ska handla pressent åt Daniel och Olov... När jag kommer därifrån ska nog jag och Olov åka och kolla runt på lite färg, golv kanske å sånt... Kanske sätta oss och planera hemma.. Och kanske blir de dans ikväll... Hoppas jag inte är så trött... Jävla höst delemma!


De närmaste månaderna kommer bli sjukt roliga... Renovera, planera och göra ett nytt hem till mig och min Olov :) Och betala massa dubbla räkningar :( Vilket kommer vara mindre skoj... Dubbla hyror, dubbla lån... Yippi! Kommer inte ha mycket pengar över.. Och andra sidan kommer vi kanske inte ha så mycket tid över att göra av med pengar på.. Och ska man göra nåt man värkligen vill så är de värt de... Å snart är de jul... Panik.. Jul som är min bästa högtid och jag som värkligen älskar att köpa julklappar..


Missade sjukhuset igår :( Buuu huu! Men man kan ju tacka gudarna för web-tv :) Får ta igen de i eftermiddag/kväll...


Och snart kommer Molla hem :) Fan hon är säkert jätte brun och så där lagomt bakfull :P Haha!!! Hoppas iaf att hon haft en bra semester!


Nä nu saknar jag min Tuss som ligger hemma och mular kudde... Lyllo! Ska väl ringa och väcka honom framåt 11-12 kanske.. Om han inte redan är

vaken då...



Nä nu fick jag två jobb... Bästa att springa ut och ta en cig innan man sätter igång!


Dagens bästa: Att nu äntligen har jag helg :)

Dagens sämsta: Stress, oro, och lite pengar :(


OvEr&OuT

/En längtande Kajsa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajsamaja - 13 oktober 2008 01:47

  **************************************************    Nu mina vänner och andra söta besökare är det dax att gå vidare...   Nu är det på www.kajsamaja.blogg.se som ni hittar mig...   Vi ses...   OvEr&OuT /Kajsamaja   ********************************...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 23:15

    Idag har vi äntligen fått nyckeln till våran nya läga :) Får resterande nycklar i morgon...   Hunnit med mycket idag... Jobbat, virrat bort oss i ödemarken för att hitta våran nya bank i Attmar... Köpt färg, varit i lägenheten och mätt, och när ...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 07:05

    Ska börja med att säga förlåt till dom som saknade en uppdatering i min blogg i går... Hade ingen tid över... Sånt som händer... Men jag tror de var värre för mig som inte hade tillgång till dator och inte kunde läsa mina bloggar som jag följer ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 15:02

    Hmm.. Tror att de är slutjobbat för idag..   Bara en kvart tills jag ska gå så jag varvar ner sista minuterna...  Har just varit bort till Ann-Louise och fått microtrasor, trasor för rostfritt, en mirakelsvamp och rengörings medel för avlopp... ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 07:52

    Trött, kallt ute vilket resulterade i rutskrapning i morse, fortfarande känning av migränen, dagen mitt i veckan... Det är onsdag!   Satt och sorterade lite gamla mail och anteckningar nu på morgonen och hittade något jag skrev när jag och Patrik...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards