Alla inlägg den 6 september 2008

Av kajsamaja - 6 september 2008 16:29



Jävla trött, ont i huvudet, trött i kroppen, strulig i håret, bysbyxor, sjukt hungrig... Och känner mig allmänt äcklig... Ni kanske förstår vad jag gjorde igår? Ja precis, jag var ut och roade mig :)


Började lite lugnt hemma hos Herrn i Bredsand, lyssnade på reggeatone och drack vin medans vi gjorde oss i ordning... Sen kom Syster Hannah och fördrack lite med oss... Han få i mig en hel vinare innan vi lämnade Bredsand... Å jag vill lova att de lämnade sina spår på motoriken.. Släppte av Hannah i stan innan vi åkte till Granlo... Vinglade in till Bror och där var Mli och Emelie också... Drack lite Jäger och spelade de som jag är så mycket emot.. Gitar Hero.. Men de var rätt kul ändå... Men jag sööööög!


Åkte Taxi ner mot stan, Även med Sawert som var med på 100 höjdare :P Knepig man de! Avenyn var målet då Mli är 18 och inte ville chansa på Olearys... Tog stämpel där sen gick vi ner till Dallan :S Satt där ett tag till de var lite mer folk på Aveyn... Sjöng även kareoke.. Ha inte en susning på hur de lät.. Vill inte veta.. Men de var sjukt roligt iaf... Väl uppe på avenyn igen var de dans ända fram tills vi åkte hem... Dom kunde ha spelat Liiite bättre musik men kul var de iaf!


Idag har man legat nerbäddad hela dagen... Åååh så mysigt att ligga under ett mysigt täcke med en mysig sak brevid... Ville inte kliva upp.. Nä hade kunnat lega kvar hel dagen... Men de var bara att kliva upp packa lite kläder och åka neröver.. Olov ska åka medvind med sina arbetskamrater och jag ska ut med bror... Ska möta upp honom senare på kvällen när dom kommit i land.. Målet för ikväll: Aveny


Nä nu ska jag vara social med Bror och pappa.. sen duscha och bli människa igen... Ses i dimman!


Dagens bästa: Hade varit om man fick sova längre :)

Dagens sämsta: Att må bakis!


OvEr&OuT

/Kajsa




Ovido - Quiz & Flashcards