Alla inlägg den 3 september 2008

Av kajsamaja - 3 september 2008 07:32



Onsdag… En halv vecka kvar :) Tjänat in 13 minuter idag, förutsatt att jag stannar till klockan 16 idag. Vi får se hur de blir. Är ju någon som ligger hemma och myser och är sjuk :( Stackarn! Snorunge :P  


Även idag dåligt väder, blött och eländigt! En typisk Ligga-hemma-på-soffan-och-mysa-under-täcket-till-en film dag :) Och så ska de bli! Trust me!



Mycket jobb på jobbet nu.. Sweet! Dagarna flyter bättre och går snabbare om man slipper sitta och rulla tummarna… Har två ordrar att jobba med idag, och en till att hämta ut, sen har jag två st som står och väntar på grejer som aldrig tycks komma.. Men de är inte mitt problem att dom glömt att beställa dom… Men Just nu vill jag bara hem… Eller inte hem, men hem till Olleboy.


Sjukhuset har börjat igen. Förmodligen det bästa tv-programmet ever! Sjukt intressant… Och de gör ju inte ont att ambulansföraren ser helt ok ut ;) haha! Men inte lika fin som Olov dock… men lite ögon godis iaf.


Att jag börjat vara nyttig tycks ha börjat gett resultat :) Hihihi! Me like! Kanske man orkar fortsätta vara nyttig ett tag till… Ska börja träna på riktigt om kanske 2 veckor då min förkylning är helt borta om inte Snorungen smittar mig vill säga…


Nu ska jag ta och arbeta lite… Morgon kaffet och ciggen är redan avklarad så de är väl bara till att börja jobba…



Dagens bästa: Att sjukhuset börjat igen :)

Dagens sämsta: Att Olov har konverterat till snorunge :P





OvEr&OuT

/Kajsa

 

Ovido - Quiz & Flashcards