Alla inlägg under november 2007

Av kajsamaja - 22 november 2007 12:13

Lunch tajm.. Och som vanligt, ingen lurre med :( Blir lätt så när man har för mycket att göra så man glömmer bort middagen, och gör man ingen middag så kan man inte göra nån matlåda... Orkar inte åka iväg och äta häller.. Så jag får nog skylla mig själv lite...


Är så fruktansvärt less på våran beordrade övertids helvete :/ Ligger lite efter med den så närsta vecka, veckan efter de, och ännu nästa vecka ska jag jobba 15h övertid per vecka.. Sug på den... Kul liv, eller rättare sagt inget liv.. Har inte tid med de igentligen, jag vill ju vara hemma och greja i min lgh och göra fint, umgås med folk och ta de lugnt.. Nä.. Ledig tid, de är för dom andra...


Ikväll iaf ska jag inte jobba över, Nä då ska jag på travet :) v65 jag, Malin och Madde.. Vad jag vet.. Det lär visa sig... Sen ska jag fösöka lagga mig i tid för en gångs skull... Händer inte ofta.


Förlåt om jag var ärlig men fan hällre de än att tiga eller ljuga, jag sa vad jag tyckte.. Vill inte bli kvävd vill ha mitt eget som jag själv bestämmer över, jag vill inte ha nån som svansar efter... förlåt!

Av kajsamaja - 7 november 2007 10:30

Nä, sisst jag skrev här, skulle jag så stort sluta röka, börja träna, jag bodde i kortsa, var förlovad, sambo, och planerade där efter... 

Lyckades inte sluta röka, eller jag ville igentligen inte, motionera.. ja, de är för dom andra, dom som har tid :) Mitt hem är inte längre Korsta utan en egen lite lägenhet i Sallyhill, är inte längre förlovad och jag ska bo helt själv och göra vad jag vill..

Men kvar har jag många fina, vackra, roliga, tråkiga, speciella minnen kvar, tillsammans med den jag älskade... Är så himmla glad att jag träffade Dig, även om de nu är över, Du har lärt mig så jävla mycket... Lärt mig att tycka om mig sjäv, lärt mig att inte lyssna på andra, att vara mig själv, att inte lite blint på alla människor.. han har hjälpt mig byggt upp mursen som föll... De har varit den bästa tiden i mitt liv.. Ändå känns de inte jobbigt att gå varsin väg... Kärleken tog slut, Vi är vänner, Gemensamt beslut, inget bråk, ingen är arg, varför vara ovänner när man har delat så mycket under så lång tid? Vill säga till dig att du Räddade mig... Nu är jag stark nog att kunna stå på egna ben... Du kommer alltid att betyda mycket, och de vet du... Finast av allt är vänskapen...

De har varit allt annat en lungt den senaste månaden.. Fullbokade helger, åkt på sverige tuné, (Uppöver 3 städer) Partyn, renovering.. Men fy fan vad roligt vi haft.. Jag och Malin och Mange.. Gärn gänget :P Det är hos Malin jag bott medans jag väntat på tillträde till min lya :) har haft så sjukt kul.. Har aldrig skrattat så mycket... Att man kan komma någon så nära på så kort tid.. Vet inte häller hur jag ska kunna tacka henne för utan henne när allt hände så vette katten vad jag gjort.. hon har varit ljuset lixom.. Alltid fått mig att skatta och alltid glad :) Min Malio!


Lyckligare än på länge... Nu har jag mitt... Nu står jag på egna ben...

Blev kanske lite djupt detta inlägg men de är så jag känner just nu... Frihet!

Ha de gott... Pussa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards