Alla inlägg den 9 september 2008

Av kajsamaja - 9 september 2008 21:11

Och de ser juh ut att fungera... Ligger ensam i soffan... Ser på "ingen kan slå Filip & Fredrik" Längesen man sov hemma nu, ännu längere sen ja sov ensam. Är väl rätt skönt att vara ensammen ibland, Men ja vill inte sova själv:-( Olovgrabben jobba, börja typ nä ja sluta o sluta nä ja börjar i morgon, 6.30 Har vart me Molla o Bror idag. Va nice att få lite ny info o få snacka lite killar o annat tjejsnack. I morrn ska ja o Olov kolla på en Lgh :) ska bli sååå roligt! Nu ska Kajsen sova! Natti natt!

Av kajsamaja - 9 september 2008 10:15

Över 30 min utbildning för en jävla skrivare? Är de nödvändigt?

Dom har tagit bort alla skrivare på hela bygget och er satt den med en stor mirakel maskin som ska tillfredställ alla drygt 60 pers här... För att spara pengar... Detta kommer resultera i att de blir köbildning vi maskineriet och att de slösas med massa tid ist för pengar.. Och tid är pengar.. Och råge på allt så har man en personlig kod till maskinhelvetet... Man skriver alltså ut sina papper, går till andra sidan huset ställer sig i kön... Kommer fram, knappar in sin kod och då börjar skrivaren printa de pappren som jag ville ha... Hallå??? Kan vi få en egen skrivare tack...


Ikväll blir de Sallad på Oskarsgatan med Bror och Molla... Mumma!


Olov jobbar ikväll :( Buäää häää hää! Ingen som kramas och ingen som busar och springer och leker ninja i köket :( Tråkigt!

Av kajsamaja - 9 september 2008 06:42



Dag 2 denna vecka… Bra trött i morse men gick som smort att kliva upp ändå, trots att Olov fick ligga kvar och sova vidare… Dock ville jag egentligen bara ligga kvar och mysa i den varma sängen… 


Idag är de övertid som gäller, eller över tid och över tid… Jag ska jobba över någon timme bara, för att beta av lite på flexen. De dröjer nog någon eller några veckor till innan vi verkligen måste jobba övertid. 


Igår var vi hos Familjen Bergström och åt middag… Vi åt, pratade och hade trevlig och så klart så blev de ju efterrätt i form av kladdkaka.. Men jag var Stark och stod över! *Stolt* Sen åkte vi till Bredsand och jag studsade ner i sängen… Somnade nog rätt fort till Olles favorit program som han laddat hem några säsonger av… Projekt Runway.


I eftermiddag ska jag ha en dejt med Molla… Snacka massa tjejsnack :) De är de vi är bäst på :P Haha!! Antar att de blir en fika eller nåt också :)  


Så roligt med dessa bloggar… Man kan läsa om folks liv, men roligast är ju att man kan läsa om vad som händer i de vänners liv som man inte träffar så ofta… De förgyller min morgon… Morgon kaffe, ut och röka, läsa bloggar :) sen jobba.. Har ungefär 10st som jag följer dagligen! 


Nä nu måste jag sätta igång… Vill inte, Måste!  


Dagens bästa: Träffa Molla :)

Dagens sämsta: Soppa torsk :( 


OvEr&OuT

/Trött Kajsa


Ovido - Quiz & Flashcards