Alla inlägg den 24 september 2008

Av kajsamaja - 24 september 2008 07:04



Klockan är fem över sju, det är onsdag och jag sitter på jobbet.. KUL? Kan diskuteras kanske... Sov sjukt skönt i natt och hade inga planer på att kliva upp när klockan ringde, men när de ringt i över en timme och jag snoosat 14 ggr kände jag att jag skulle vara lite snäll och låta mina grannar få sova vidare även om jag inte får göra de... Olov gjorde ett tappert försök att ringa och väcka mig.. Men Tji fick han, jag var ju redanvaken.. Men i koma!


Nu har vi skrivit på papperen för handpenningen :) Sweet!! Så den ska betalas idag. Olov ska in till mäklaren och fråga om vi får tillgång att vara i nya lgh och rumstera och riva och förbereda renoveringen, mäta och dona på innan den 3 november... Hoppas, hoppas!

 Har börja ringa massa folk på min lägenhet nu oxå.. Hihi.. Men de är så nervöst att ha visningar ensam tycker jag.. Känns som om jag går runt och är högröd i ansiktet. Fyy!!! Ska kanske komma en kille och titta idag, och så ringde de en tjej och hade 1000 frågor i går... Så de känns inte omöjligt längre :)


Hade nån form av tjejeftermiddag/kväll i går, jag och Malin, Fixade naglarna, snackade massa skit och färgade håret på Molla... Mysigt!


Och vad händer idag? Ska om killen ringer ha visning, Sen åka hem till Olleboy och hjälpa honom att packa lite kanske, å sen hoppas jag på nåt jävligt stillsamt.. TLÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!


I morgon är de torsdag... Ska göra allt jag kan för att få med min bror på Aveny... Torsdagsdans premiär vettni! KUNG!


Busiga Kajsa tog bilen till jobbet :O Ja, Ja jag vet.. Ska inte köra!!! Men på papperet har jag inte körförbud förren den 22/10 så bäst att passa på... Men besiktningsmannens rekomendationer var:"åk hem, ställ av bilen och låt den stå" Men vad gör man?


Nä nu e de jobb då kanske.. Puhh!


Dagens bästa: Att få åka och mysas med Herr Bergström

Dagens sämsta: Att idag känns jobbet X-tra jobbigt!


OvEr&OuT

/Busig Kajsa



Hahaha... Kommit på vad Olov ska få i födelsedagspressent :) hihi!

Ovido - Quiz & Flashcards