Direktlänk till inlägg 1 oktober 2008

Häng med...

Av kajsamaja - 1 oktober 2008 12:57



Har ett hål i min ena sko :( Japp.. Märkte de genom att de började sippra in vatten när jag gick ut i de blöta vädret... Mina älsklingsskor :( Dom fulaste och älsta men utan tvekan dom skönaste... Vad ska jag nu ha för skor på jobbet??? Ääääh dom får hänga med en stund till...


Börjar bli stressad över the new apartment... Hur vill vi ha de, vilka färger ska vi ha, hur ska köket se ut, hur lång tid kommer de ta och hur mycket kommer de att kosta? Många frågor... Vi ska sätta oss ner i helgen och planera, fundera och komma på hur vi vill ha de... Men med alla säkerhet kommer det att bli såå fint!


Torsdag i morgon.. Och Blender som spelar på Aveny... Får se om jag och Daniel tar oss en sväng om eller om vi skippar de även denna vecka... Känns som att de skulle vara trevligt att gå ut och dansa eftersom att de var ett tag sen, men ändå känns de som om jag behöver vara hemma och göra inget alls... Ja, de visar sig i morgon iaf...


Pratat lite med Sofie på sms idag, och jag kom fram till att vi har ungeför samma funderingar över livet... Man är inte ensam om sina tankar och funderingar... Ska iaf träffas och fika på fredag efter jobbet, Hon, jag och hennes lille kille Lo.


Nu ska jag ta tag i lite jobb här, vill få undan så jag inte har de och tänka på oxå...


Dagens bästa: får nog bli att de bara är3 h kvar till hemgång :)


UnDeR&In

/ Mätt och belåten Kajsa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajsamaja - 13 oktober 2008 01:47

  **************************************************    Nu mina vänner och andra söta besökare är det dax att gå vidare...   Nu är det på www.kajsamaja.blogg.se som ni hittar mig...   Vi ses...   OvEr&OuT /Kajsamaja   ********************************...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 23:15

    Idag har vi äntligen fått nyckeln till våran nya läga :) Får resterande nycklar i morgon...   Hunnit med mycket idag... Jobbat, virrat bort oss i ödemarken för att hitta våran nya bank i Attmar... Köpt färg, varit i lägenheten och mätt, och när ...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 07:05

    Ska börja med att säga förlåt till dom som saknade en uppdatering i min blogg i går... Hade ingen tid över... Sånt som händer... Men jag tror de var värre för mig som inte hade tillgång till dator och inte kunde läsa mina bloggar som jag följer ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 15:02

    Hmm.. Tror att de är slutjobbat för idag..   Bara en kvart tills jag ska gå så jag varvar ner sista minuterna...  Har just varit bort till Ann-Louise och fått microtrasor, trasor för rostfritt, en mirakelsvamp och rengörings medel för avlopp... ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 07:52

    Trött, kallt ute vilket resulterade i rutskrapning i morse, fortfarande känning av migränen, dagen mitt i veckan... Det är onsdag!   Satt och sorterade lite gamla mail och anteckningar nu på morgonen och hittade något jag skrev när jag och Patrik...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards