Direktlänk till inlägg 11 september 2008

Tipptopp telepati...

Av kajsamaja - 11 september 2008 07:17



Torsdag, dag 4, och snart helg :) De ser jag fram emot vill jag lova! Mer än någonsin just nu... Apmycket jobb här på jobbet och såklart bara för de jobb på macken... Men tack och lov har jag fått bort min lördag till Jacob!! Tack tack!!! Nu återstår bara att fixa nån vänlig själ som har just att jobba min söndag...


Med kaffet i kanden gick man ut på morgon ciggen de första man gjorde efter att man bytt om till arbetskläder... Ringde bror och frågade var i helvete han gjode i korsningen Landsvägsalén/köpmangatan i morse kl 6.15? Men de visade sig att de var jag som var lite trög och inte tänkte på att han jobbat juh... Pratade lite med honom och sen slog tanken mig att jag kunde kanske passa på att ringa Molla medans jag ändå var ute, men snäll som jag är tänkte jag att hon kanske fortfarande låg på sötörat så jag tänkte att jag väntar tills hon ringer mig ist.. men precis när jag slagit bort tanken att ringa så ringde hon mig.. Telepati!


Igår pratade jag och Olov med Maria på banken om bankbyte och lån och sånt man inte förstår så mycket av, Hon fick våra uppgifter och skulle göra ett låne löfte till oss.. Halv 6 åkte vi på en lägenhetsvining.. Åååh så fin den var.. Alldeles perfekt! Helt nyrenoverad och jätte fräsch.. De enda i hela lägenheten som inte var snyggt var spisen.. Allt annat var Tipptopp! Är inte de en glass?? :) Vill bo där... Vill bo där med dig...


Dödligt ont i huvet igår och med de kom oxå de elaka humöret fram... MIGRÄN HELVETE! Har inte haft nåt anfall på jätte, jätte länge, men igår var de dax, Säkert bara för att mina tabletter är slut och inga vanliga värktabletter fungerar... Men Olov var så söt... Stängde av tv och gjorde så mörkt och skönt i rummet.. Satt och lutade sig på sängkanten intill mig.. Gopruppen min :) Sen la han sig brevid och lyssnade på ljudbok och i morse visade de sig att han sovit på soffan stackarn.. 


Mår mycket bättre idag men har fortfarande ont i bollen... Men de går kanske över under dagen... Jobba på lite så kanske man glömmer bort de.. Ska försöka dricka mycket vatten idag.. Ingen som har dött av lite vätska juh!


Och ikväll då? Daniel.. Jag ska hem och SOVA.. Förloåt, men jag ska faktiskt sova... Men jag ska inte tvätta och städa... Tror jag iaf.. Även om jag skulle behöva göra de.. Haha.. Vet att du tycker att de är ointressant när jag skriver om sova, tvätta, städa :) Kanske hinner ta en kopp med Molla oxå om jag har tur..


På lördag blir de nog dubbeldejt :) Hihi! Trevligt :) Förhoppningsvis får jag bort söndagen annars får jag vara nykter och köra.. Inget vin :( Buu huu!!!


Dagens bästa: Sova :)

Dagens sämsta: Att folk slutat att blogga regelbundet...


OvEr&OuT

/Migränmonstret Kajsa

 
 
Ingen bild

mamma

11 september 2008 08:13

varför inte ringa o beställa tid så du får migrän tabletter , ska det va så svårt, då kanske olle 'stackarn . slipper ligga på soffan , jag tycker synd om olle, . Nästa gång får catha ligga där , löva det olle.

 
Ingen bild

Olle

11 september 2008 22:38

Jag sov ju inte heeela natten på soffan. Sprang emellan liksom haha. Jag kör på lördag så kan du ta några glas vin, sen kan vi sova hos mig så har du krypavstånd till jobbet på söndag. Nu har jag tråkigt på jobbet.. blä.. och hungrig är jag =) Tack för kallingarna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajsamaja - 13 oktober 2008 01:47

  **************************************************    Nu mina vänner och andra söta besökare är det dax att gå vidare...   Nu är det på www.kajsamaja.blogg.se som ni hittar mig...   Vi ses...   OvEr&OuT /Kajsamaja   ********************************...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 23:15

    Idag har vi äntligen fått nyckeln till våran nya läga :) Får resterande nycklar i morgon...   Hunnit med mycket idag... Jobbat, virrat bort oss i ödemarken för att hitta våran nya bank i Attmar... Köpt färg, varit i lägenheten och mätt, och när ...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 07:05

    Ska börja med att säga förlåt till dom som saknade en uppdatering i min blogg i går... Hade ingen tid över... Sånt som händer... Men jag tror de var värre för mig som inte hade tillgång till dator och inte kunde läsa mina bloggar som jag följer ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 15:02

    Hmm.. Tror att de är slutjobbat för idag..   Bara en kvart tills jag ska gå så jag varvar ner sista minuterna...  Har just varit bort till Ann-Louise och fått microtrasor, trasor för rostfritt, en mirakelsvamp och rengörings medel för avlopp... ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 07:52

    Trött, kallt ute vilket resulterade i rutskrapning i morse, fortfarande känning av migränen, dagen mitt i veckan... Det är onsdag!   Satt och sorterade lite gamla mail och anteckningar nu på morgonen och hittade något jag skrev när jag och Patrik...

Ovido - Quiz & Flashcards