Direktlänk till inlägg 8 september 2008

Over time...

Av kajsamaja - 8 september 2008 12:57



Måndag och lunch… Sen blogg idag också… Brukar ju bli runt halv sju, sju som jag printar ner nåt.. Men idag var de full rulle redan från morgon. Men de är ju iaf fint väder :) Men jag har gått och blivit tjock i halsen :( Puh! Men de går över!

 

Har haft jorden längsta och jobbigaste måndagsmöte idag :/ Chefen var väl inte allt för jätte glad över massa klagomål från höger och vänster och vi hade väl en del att klaga på vi också. Dock inte jag och Camilla som satt som två ljus och bara lyssnade på alla som skrek och höjde rösten och var sur och grinig, för de var dom verkligen…

 

Fick veta att vi förmodligen kommer att få jätte, jätte mycket jobb framöver och med de kommer väl beordrad över tid också… Otippat.. Men de är väl bara att jobba på de.. Ska nog säga ifrån mig jobbet på macken nu för jag kommer inte orka jobba 06.30-16  5 dagar i veckan + övertid och sen stå på macken på helgen… Kommer inte orka med de..

 

Ikväll ska jag och Olov åka till familjen Bergström, Hannah åker till Thailand på onsdag och blir där typ 2 eller 3 månader.. Lyxigt värre! Men hemkär som man är säger jag: Borta bra, men hemma bäst…

 

Sen ska vi nog inte hitta på så mycket tror jag… Slöa kanske?? De är vi rätt bra på har jag hört, eller vad säger du bror?

 

I morgon ska jag träffa Molla.. Var ett tag sen nu.. Ska bli nice! Vette tusan vad vi hittar på, men de blir nog säkert nåt skoj.. Snacka skit skulle jag tippa på.. Tror de behövs nu ;) Eller hur Molla :) Hihi!!

 

Btw: Tog mod till mig och pratade med chefen idag om att jag ska göra en ny operation och att jag kanske måste vara sjukskriven ett tag.. Blev han glad?? Näää. Inte just.. Men han sa att så fort jag inte hade ont skulle jag komma och jobba för han skulle fixa ett kontors jobb, han sa nåt i stil med ”pekfinger valsen på tangentbordet – det fixar väl du” Men fan, hellre de än att gå hemma och dra…

 

Dagens bästa: Finväder :)

Dagens sämsta: Beordrad över tid :(

 

Mer jobb!

Ha det så bra!

 

OvEr&OuT

/Kajsa

 
 
Ingen bild

molla

8 september 2008 19:47

ha ha ;) ja du har helt rätt gumman! snacka skit ska vi göra imorgon! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajsamaja - 13 oktober 2008 01:47

  **************************************************    Nu mina vänner och andra söta besökare är det dax att gå vidare...   Nu är det på www.kajsamaja.blogg.se som ni hittar mig...   Vi ses...   OvEr&OuT /Kajsamaja   ********************************...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 23:15

    Idag har vi äntligen fått nyckeln till våran nya läga :) Får resterande nycklar i morgon...   Hunnit med mycket idag... Jobbat, virrat bort oss i ödemarken för att hitta våran nya bank i Attmar... Köpt färg, varit i lägenheten och mätt, och när ...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 07:05

    Ska börja med att säga förlåt till dom som saknade en uppdatering i min blogg i går... Hade ingen tid över... Sånt som händer... Men jag tror de var värre för mig som inte hade tillgång till dator och inte kunde läsa mina bloggar som jag följer ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 15:02

    Hmm.. Tror att de är slutjobbat för idag..   Bara en kvart tills jag ska gå så jag varvar ner sista minuterna...  Har just varit bort till Ann-Louise och fått microtrasor, trasor för rostfritt, en mirakelsvamp och rengörings medel för avlopp... ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 07:52

    Trött, kallt ute vilket resulterade i rutskrapning i morse, fortfarande känning av migränen, dagen mitt i veckan... Det är onsdag!   Satt och sorterade lite gamla mail och anteckningar nu på morgonen och hittade något jag skrev när jag och Patrik...

Ovido - Quiz & Flashcards