Direktlänk till inlägg 25 augusti 2008

Vem är... Vad är... Vem var...

Av kajsamaja - 25 augusti 2008 07:29

 Ja då var man tillbaka på jobbet efter en liten turbosjukskrivning.. Skönt på sitt sätt, så man inte slöar ihop alldeles totalt, men vem klagar på att få ligga och sova länge och mysa i soffan framför en film? Ja inte jag iaf… 


I fredags var de hemma kväll hos mammsen och pappsen… Vin, ost och Jeperdy spel… Olle förvånade… Hur kan man veta sånt? Galet impad! Åkte hem bra tidigt, skönt med en tidig helgdag ibland också. 


Lördagen gick i partajandets tecken, Pappa bjöd oss på restaurang… Åt och drack gott :) Sen gick vi på BK och tog en (LITEN) drink innan vi gick hem och började förfesta… Reggeatone på högsta, de är mitt bästa :) Fick påhälsning av Maria och Sondra… Spelade även då ett parti Jeperdy… Satt och surrade en hel del innan vi gick ner på Olearys. Väl där nere blev de inte så mycket dans :( Näst intill ingen tror jag.. Träffade en del folk man inte sett på länge, Vissa man var glad att se medans andra hade man ju kunnat vara utan att träffa…. Men men.. I stora drag: en Surrig Kajsa och en lyckad kväll! 


Stora delar av söndagen spenderades i horisontellt läge i sängen.. Var lite sliten då.. Huuu! Åkte hem till mamma och la oss i samma läge i soffan.. Skönt!! Var nog inte människa på hela dagen… Åt mat hos mamma sen åkte vi och hyrde film och åkte hem… Bara två Beck filmer kvar nu… Buu huu huu!! 


Idag ska jag försöka att gå och träna lite… Ska inte lova att jag ska, men jag ska göra ett försök… Ska ändå ner till stan och betala räkningar och träffa Molla… Sen ska jag hem och slöa… Olle är på hemma plan idag:( Tråkigt tråkigt! Får se om man hinner träffa han nåt innan han börjar jobba på tisdags eftermiddag… Men de hoppas jag! 


Nä ska man kanske ta och fixa sig lite morgon kaffe och gå ut på en Cigg kanske? Jaaa.. jag gör nog de, så blir jag pigg och kan jobba på sen :) 


OvEr & OuT

/Kajsa

 
 
Ingen bild

mamma

26 augusti 2008 13:08

jaaaaa, väldigt impad , olle var väldigt allmän bildad . mycket förvånad.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajsamaja - 13 oktober 2008 01:47

  **************************************************    Nu mina vänner och andra söta besökare är det dax att gå vidare...   Nu är det på www.kajsamaja.blogg.se som ni hittar mig...   Vi ses...   OvEr&OuT /Kajsamaja   ********************************...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 23:15

    Idag har vi äntligen fått nyckeln till våran nya läga :) Får resterande nycklar i morgon...   Hunnit med mycket idag... Jobbat, virrat bort oss i ödemarken för att hitta våran nya bank i Attmar... Köpt färg, varit i lägenheten och mätt, och när ...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 07:05

    Ska börja med att säga förlåt till dom som saknade en uppdatering i min blogg i går... Hade ingen tid över... Sånt som händer... Men jag tror de var värre för mig som inte hade tillgång till dator och inte kunde läsa mina bloggar som jag följer ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 15:02

    Hmm.. Tror att de är slutjobbat för idag..   Bara en kvart tills jag ska gå så jag varvar ner sista minuterna...  Har just varit bort till Ann-Louise och fått microtrasor, trasor för rostfritt, en mirakelsvamp och rengörings medel för avlopp... ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 07:52

    Trött, kallt ute vilket resulterade i rutskrapning i morse, fortfarande känning av migränen, dagen mitt i veckan... Det är onsdag!   Satt och sorterade lite gamla mail och anteckningar nu på morgonen och hittade något jag skrev när jag och Patrik...

Ovido - Quiz & Flashcards