Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av kajsamaja - 20 augusti 2008 14:59

Onsdag idag... Är fortfarande sjukskriven men försöker att göra lite nytta hemma ist, går lite så där... Har iaf tvättat från kl 7 igår till 22 i går, och så från kl 8 till 11 idag och nu har jag andra tvättstugan fram till kl 19.. Kan säga att jag hade lite att tvätta.. Puh!


Som tur är har Olle fortfarande semester så vi ligger väl mest och plöjer Beckfilmer... Har inte så många kvar nu.. Får se vad nästa film projekt blir :P Nu sitter jag hos mamma och pappa och ska ringa Maria, hon är hemma i stan och ville ses..  Roligt med hemvändare, synd att hon åker iväg igen.. Tycker alla flyttar härifrån. Kicki skickade sms igår oxå och ville ses innan hon åker hem till Dalarna .Så de ska jag försöka hinna med i morgon.. Olleboy är hemma hos honom, tror han skulle städa eller nåt.. Fast just nu städara han inte.. Nää.. Sitter och pratar med honom på msn :)


Igår var vi upp till Elin och Anders i Sulå.. Hämtade mina däck, kollade på Novan, pratade, och gullade med lillegrabben... Ska hitta på nåt alla 4:a nån dag.. Kan nog vara skönt för dom att vara barn ledig en stund...


Undrar vad som händer i helgen.. Man är ju inte snor rik direkt så de lär ju bli hemma och myskväll eller nåt.. Men de visar sig..


OvEr & OuT

/Kajsa



Varför är kärlek så komplicerat?

Ju mer man tycker om någon,

ju räddare är man att bli sviken eller förlora någon... 

Just nu är jag livrädd...

Tycker så mycket om dig...

Ovido - Quiz & Flashcards