Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av kajsamaja - 29 augusti 2008 17:52

Då var man klar hos frissan!


 FÖRE...


EFTER...



Nå.. bättre eller sämre?

Jag är nöjd iaf... Å tur är väl de...


Av kajsamaja - 29 augusti 2008 10:29


Som lite tidsfördriv här på jobbet lägger jag ut lite skruvade bilder... Iblande saknas några skruvar på mina goa medarbeterae :P Hahaha!!


 Titta vad roliga man kan ha med ett par blästervantar... Yippi!


 

 Jim vill oxå leka gyn. mot. haha!!!


 

Eller var de maskerad?? Eller hönshus? Är han tupp då eller?


 Eller så kan man bara lata sig som Raffe... Tagen på bargärning :P Haha!!! Nää.. Jag tror nog faktiskt att han prog. stolen man man kan inte vara säker :)


Som sagt... Ingen är särskilt sugen att jobba idag.. De är ju fredag!


OvEr & OuT

/Kajsa




Av kajsamaja - 29 augusti 2008 07:32

Yippi!!! Och så kom den efterlängtade fredagen, Sweet! Men tro inte att jag får helg för de inte.. Nää jobbar på macken i helgen:( Men men.. De blir en extra slant iaf :) Och de är ju alltid välkommet!  


Flexade igår, dvs jag gick från jobbet 15.15 prick :P haha… Åkte hem och studsade ner i sängen… Galet trött! Sen kom Olle och hälsade på och sov med mig i typ 1 ½ h innan han skulle åka på jobbet… Tyvärr var jag en morgon bitch när jag vaknade och var jätte sur mot honom, fick dåligt samvete så jag var tvungen att smsa och säga förlåt.. Men jag blir nästan alltid så när jag sovit och måste vakna så han vet ju om de.. Stackarn… Åkte ner till mamma och hälsa på där och blev kvar… Sov hos mamms o papps inatt… Fick för mig att jag inte skulle komma upp själv och Olle jobbade… Men han kom och drack kaffe med oss när han hade rast :) så jag fick snusa lite på honom så då blev man ju en glad tjej :)  Tog inte lång tid innan jag slumra in runt 00.15. 


Idag ska typ halva jobbat åka och fiska… Så dom får sluta kl 11.. Är de inte orättvist? Lite då. Men jag slutar kl 12.30 så de är inte så farligt ändå.. Men jag måste ju klaga lite :P Själv kunde man inte följa med :( Har ju tid hos Frissan kl 15.15 ska få lite förändring :) Me like! Ska möta Sötungen kl 13 på BigStreetOne, sen ska vi gå och shoppa och kanske hinner vi med en fika… Gud så roligt att man hittat någon som gillar att gå i butiker och handla kläder :) Men han är bra förutom de också så klart ;) Uppdaterar kanske med nyfrillan sen… KANSKE! 


16 börjar herr Bergström, så då blir de till att åka hem och röja, eller ja efter jag är klar med håret så klart… Plocka och dammsuga är de väl tänkt… Har jordens äckligaste disk som ligger och väntar också.. Men snart kanske den springer iväg av sig själv … Huuuu! 


Dagens Bästa: Shopping och Frisörbesök

Dagens Sämsta: Tanken på att jobba i helgen :(

Dagens Låt: Antonis Remos - Gia ekato zoes akoma

Dagens Mat: Obestämt 


Btw: Har lånat mammas bil idag :) Såå skönt att slippa stor Volvon som låter som en traktor och skakar som en centrifugerande tvättmaskin…   

 


Nä, Nu är jag sen med morgon kaffet.. Damn it!  


OvEr & OuT

/Kajsa

Ovido - Quiz & Flashcards