Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av kajsamaja - 28 augusti 2008 06:54

Regn, regn och åter regn? Skulle de inte komma en ny portion med lite sol till hos? Tyckte jag hörde nåt sånt… Men de tycks inte bli så tyvärr! Vad less jag blir, man blir så trött av allt plask ute, och att man jobba gör ju ingen piggare och gladare.. Tröttsamt också att se att herrn fick krypa ner i den varma sängen igen efter att jag klivit upp och åkte iväg på jobbet… Och så lite toppning på de… Tanken på att jag ska jobba 9 dagar till innan jag får vara ledig.. I 2 dagar …  Kul! 



Skulle ha åkt och tränat igår, but no… Alldeles för lite motivation till de igår.. Idag känner jag mig lite små sur och skulle nog behöva göra av med den negativa energin så idag ska jag nog pallra mig iväg.. Som sagt ska jag inte lova nåt:P

  

Åkte direkt hem till Olle efter jobbet.. Men de var kö till typ Bydalen … Nån olycka i stan så klart… Så de var ju passande när jag tagit ut fler och allt…. Hade ju kunnat åka från jobbet 16.30 ist 15.45 och ändå hunnit till samma tid.. *stor suck* Blev lite gladare när jag kom till olle iaf, men kom på att jag var sjukt hungrig och godissugen så jag blev grinig precis som ett barn.. Olle höll på att terra mig, så jag var tvungen att hoppa på han och brottas lite med han, försöka kittla honom men de är ju ingen ide att kittla nån som inte är kittlig… Kom på att nypa funkade bättre.. Gud vad vi busade… Men så vi gick upp på affären och köpte allt som var onyttigt :P Sen blev jag glad igen… Ha ha ha.. Kollade på näst sista Beck-filmen, Tog en mysig kall dusch (Olle man kan inte ha en dusch som inte bli varm!!! Kajsa fryser ju ihjäl!) Pyamastime och ner i sängen.. Somnade till ljudet av datamusklickande…  


Nä nu ska jag ta och få i mig lite kaffe, och cigg as always… 


OvEr & OuT

/Kajsa



 You´r are My best…

Ovido - Quiz & Flashcards