Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av kajsamaja - 7 augusti 2008 17:20

Snart är veckan slut :( Alltså de är torsdag idag... Men i helgen blir de tydligen partaj även om Patrik ställde in sitt...


Igår tog vi jordens sovmorgon... Även att jag vaknade på soffan ner bäddad i ett fluffigt täcke och ett överkast som täcke... Hade visst somnat i från både filmen och Olov... Klev upp och hoppade ner i sängen med grabben en stund innan vi klev upp på riktigt... Åkte som vanligt ner till mamma och pappa och drack kaffe. Sen åkte vi ut till Mamma bergström... Time for some Bilbingo :) For ner till Bergsjö eller "Bäschö" som Thom skulle ha sagt.. Plockade upp en mormor och så åkte vi upp på bingon och parkerade... Vann tyvärr ingenting.. Men Olleboy och mamman vann.. Jag som älskar att vinna, spelar ingen roll i vad.. Bara jag vinner.. :P


Idag har de varit sjukt tråkigt väder... Vaknade ensam i morse :( För herrn hade åkte iväg å skjutsat bror sin och åkte hem å tvättat.. Sj städade jag hela lgh, bytte dukar och ljus och fiffla på lite... Nu sitter vi hos mamms och papps på BigStreetOne och jag har städat köket i typ 1½h efter en liten olycka med en exploderad vaxkassett :( Kladdigt! Nu ska vi snart fara iväg upp till min gamla lgh dvs till Putte och hämta lite grejer... Han och Maria ska flytta i hop :) sjukt roligt,,, Han förtjänar en bra tjej och jag tror hon är bra.. Sjukt snäll och sjukt rolig... Å då behöver dom kanske lite space, å jag hade tydligen en hel hög med saker kvar där.. Så de lär bli kaffe och hämta grejer där innan vi åker och handlar...


Bowling ikväll med Molla och Olleboy.. Ska spöa er båda två.. Hör ni de :P!!!


OvEr & OuT

/kajsa





Ovido - Quiz & Flashcards