Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av kajsamaja - 26 augusti 2008 06:50


Andra dagen på veckan… Kallt ute, trött, träningsvärk i rumpan, mensvärk- Dagens nyckel ord. Märks att de börjar bli höst nu, även om de är rätt ok väder mitt på dan, sjukt kyligt på morgonen då man är som känsligast för kyla, ni vet när man just klivit upp, fumlat på sig kläderna och bara vill ligga kvar och mula kudde och när man egentligen är för trött att framföra ett fordon på ett säkert sätt.. Fy bubblan! 


Tro de eller ej så var jag och tränade igår.. Hade så ont i magen så jag tänkte att röra på sig kanske lättar de onda.. Jajjemen.. De hjälpte, å gud så roligt de var, tränade dock bara 45 minuter men 45 minuter är ju mer än ingenting.. Sen åkte jag ut till Olleboy som var hemma och städade bort allt katthår. Till sin hjälp hade han mamma Bergström, tog en kaffe och glasspaus, gick på affären och sen låg jag bara och slappade… Måste sett roligt ut, en slöpropp på sängen och två städgalningar :) Vid nio fick jag ett samtal på Dolt nummer… Trodde någon ringde på bilen men möttes av ”Hej! Är de Catharina? Det här är Cecilia på polisen i Sundsvall” jävlar tänkte jag.. Vad har jag nu gjort :P Klantarsle som jag är hade jag tappat min plånbok utanför Olles hus, och någon vänlig själ hade åkte och lämnat in den med alla grejer kvar.. Tack så hemskt mycket! Åkte direkt in till polishuset och hämtade den.. Jätte trevlig polistjej där som även lämnade namn och nummer till herrn som hittat den, så jag ska väl ta och ringa och tacka honom senare idag… 


Sov hos Olle för första gången i natt… Somnade strax efter tio och ville inte alls kliva upp i morse.. Så skön säng och så mysig varm person bredvid… Min Olle *pussa* 


Ja som sagt, sitter på jobbet nu… Inge kul när man vet att någon fick hoppa ner i sängen igen och sova vidare… Buu hu huu! Men han ska jobba kväll/natt så han måste ju sova… Sj ska man göra så lite som möjligt idag efter jobbet… Har massa tvätt att vika och lägga in och en STOR disk att ta hand om.. Men jag tänker inte göra de.. Nää.. Ska åka förbi mamma och betala en räkning som jag glömt, sen kanske äta nåt och sen bara hoppa ner i sängen och sova… Känner att jag behöver sova även om jag sov typ 7½ h i natt… 


Nä nu ska jag i vanlig ordning gå och ta mitt morgon kaffe och gå ut på en cigg innan jag sätter igång… 

OvEr & OuT

/Kajsa

Ovido - Quiz & Flashcards