Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av kajsamaja - 13 augusti 2008 15:13

I morgon är dagen jag fruktat kommen... De ringde från universitets sjukhuset i Umeå idag.. Jag ska opereras imorgon :(Hhuuuu!! Nu är jag riktigt nervös och orolig om jag ska vara ärlig och inte låssas vara hård... Hatar allt som har med smärta och sprutor att göra.. Blod är heller ingen höjdare... Synd om mig juh!


Så i morgon blir de ingen blogg, bara så ni vet..


OvEr & OuT

/Kajsa

Av kajsamaja - 13 augusti 2008 07:09

Onsdag… Halva veckan avklarad. Känns ju rätt ok de:) Längtar till helgen, Sättna och Selånger marknad. Frågan om jag kan gå på nåt utav de… Att det börjat sina i börsen är ju milt sagt. 


Igår var Jag, Olleboy, mamma, Daniel och Molla på kalas hos Patrik. Blev 25 gammgubben :P Köpte ett presentkort på HECA Mc och en hjälmhuva från mig och Olov, Mamma hade köpt en verktygslåda och Molla och Daniel hade slagit till på ett presentkort på MQ… Åt tårta och kakor och träffade så många jag inte träffat efter de att jag och Patrik gjort slut.. Mycket trevligt! 


Idag ska Frida ha kommit hem.  Eller hon typ kom i natt.. Denna gång följer hennes ”pojkvän” med.. Eller de är hennes sambo iaf, är lite osäker på deras relation men, ja ja… 


Känner för en riktigt jävla tidig kväll ikväll.. Komma hem, slänga sig på soffan/sängen och bara göra så lite som möjligt.. Skulle behöva städa, diska och tvätta men jag orkar fan inte… Vill bara ligga och mysa under täcket… På sin höjd hyra film… Men de är Max!!! Men de var prat om bilbingo i Bergsjö så vi får se hur de blir...


Nu ska jag ta och leverera ut en stol, dricka mitt morgonkaffe, gå ut och röka, göra te och sätta mig och läsa min bok som snart är slut:( Buu huu hu!!! (förutsatt att de inte kommer in några nya jobb)  


OvEr & OuT

/kajsa

  


Tycker så mycket om dig…

Ovido - Quiz & Flashcards