Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av kajsamaja - 12 augusti 2008 07:21

Tisdag… Stämplade in kl 06.29 Fan vad bra jag är!!! Eller fan vad bra Olov är som trots att jag är ett monster på morgonen väcker mig och är så mysig…  


Riktigt slö dag igår… Jag som lovat mig själv att iaf gymma i 30min bara för att göra de, men kom på att de var en dålig ide då jag knappt kan andas genom näsan, att äta mat är nog ansträngande eftersom att jag måste hålla andan för varje tugga… Så vi kom på att en promenad är ju bättre än att inte röra på sig alls… Men jag kan ju berätta att någon promenad blev de inte heller… Nä, en Kajsa på soffan med näsan långt nedtryckt i en bok och en Olleboy i köket med diskborsten i högsta högg… Ombytta roller:P Hihi!  


Sen tog vi en dusch och la och i sängen och pratade. Fick både säga saker och höra saker som kändes rätt så viktiga.. Iaf för mig... Sen var någon så hungrig så vi klev upp och började på med maten, eller jag laddade bara ris kokaren sen gick jag och satte mig i fönstret, inlindad i en filt och med boken i knäet… Jag som aldrig velat läsa är som fast i boken… Kommit på att de är rätt underskattat att läsa, hittar man bara rätt bok så är de jätte mysigt, plus att man kan slå ihjäl massor med tid… Blev Vårrullar med ris, sweet chili och mangoraja… Mmmm! 


Idag hoppas jag på ännu en slö dag, Tror jag hamnat i någon form av trötthets period… Känner mig rätt pigg på dagarna och ovanligt pigg på morgonen även om jag verkar näst intill död men på eftermiddagarna.. Tvär slut…Är detta ett tecken på att hösten står för dörren?Ska ringa Molla sen och höra om de kanske blir ett besök på Donken kanske, Så vi får våran kaffecool, var längesen nu… Hon kliver på jobbet på onsdag morgon så bäst man passar på nu när Madame är ledig… 


Sen blir de fortsättning på vårat Beck maraton… Har betat av #1-6 och #9 blir 7:an ikväll… Och vad fasen ska man hitta på för mat idag då? Idé någon? Vet iaf att de blir en relativt tidig kväll för Kajsen… 


Dagens ris:  Att inte ha ngt att göra på jobbet…

Dagens ros: Att få somna med dig…

Dagens mat: Mat idé efterlyses!  


OvEr & OuT

/Kajsa 

Ovido - Quiz & Flashcards