Direktlänk till inlägg 10 augusti 2008

Helgens bravader...

Av kajsamaja - 10 augusti 2008 16:38

Ja nu är de söndag.. Känns som om varje vecka består av måndag och söndag.. Bara... Börjar jobba i morgon igen :( Sjukt tråkigt.. Men jag tror att de lite roligt folk som kommer tillbaka från semestern så jag överlever nog och jag tror inte häller att de är så mycket att göra.. Tråkigt som fan att Sofie har slutat nu.. Nu e man ensam tjej på riktigt :(


I fredags var de partajs på schemat... Förfest hos Pakkan och Mira... Även att dom har blivit vuxen och köpt hus... Dock långt å helvete.. Stället som gud glömde :P Hihi!! Satt hos dom och fördrack lite, eller ganska mycket tydligen :S Jag, Molla, Olleboy, Mira, Pakkan och Max... Sen bar de av ner mot Drakbåtsfestivalen... Kommer inte i håg så jätte mycket mer än att jag vinglade i väg och stöp raklång på vägen ner.. Oopps!!! Och att jag träffade Erika och blev lite sentimental och grät floder.. Men bra tårar dock.. Hade tydligen lackat på en kille som skulle vara snäll och frågade varför jag var ledsen och så hade snäst åt nån brud som kastade en ciderflaska på Molla.. Men men. Kan hända den bästa :P Haha!! Åt på Subway och sen blev de hem till sängen.. Nää.. Nu ljög jag.. Hem till badrummet.. Köra Gustavsbergs bussen och ropa på Ulrik :P

 

Olleboy och Molla brottas i soffan :P

 Skäp i vinet... Men lika glad ändå :)



I går var man som sagt lite seg efter fredags kvällen.. Åkte ut till Olovs Mamma och pappa... Hade akrobatiska övningar på gräsmattan och åt svartvinbär... Mmm mums!! Sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning.. Efter att jag tagit en Powernap :P Åkte ner till BigStreetOne och åt middag hos mamma och pappa och sen så var vi i festar tagen igen... Sen blev de ju krogen som bestämt.. Olearys... As always.. Tack och lov var inte jag fullast denna gång.. Nä priset tilldelas min bror.. Hahah!! Dansade och drack shotar :P Huuuu!!! Avslutade med natta mat på kebabhous sen en taxi hem... Somnade gott med täppt näsa...

 

Olov, Daniel och Molla

Molla och jag

 

 Olleboy och Daniel son...

Drink VM på Olearys 

 Vackra Molla på Olearys...



Idag är en sån här slödag.. Skönt med sånt i bland oxå.. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag men jag antar att de kan bli nån form av myskväll.. Inte omöjligt att de kanske blir en fisketur oxå....



OvEr & OuT

/Kajsen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajsamaja - 13 oktober 2008 01:47

  **************************************************    Nu mina vänner och andra söta besökare är det dax att gå vidare...   Nu är det på www.kajsamaja.blogg.se som ni hittar mig...   Vi ses...   OvEr&OuT /Kajsamaja   ********************************...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 23:15

    Idag har vi äntligen fått nyckeln till våran nya läga :) Får resterande nycklar i morgon...   Hunnit med mycket idag... Jobbat, virrat bort oss i ödemarken för att hitta våran nya bank i Attmar... Köpt färg, varit i lägenheten och mätt, och när ...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 07:05

    Ska börja med att säga förlåt till dom som saknade en uppdatering i min blogg i går... Hade ingen tid över... Sånt som händer... Men jag tror de var värre för mig som inte hade tillgång till dator och inte kunde läsa mina bloggar som jag följer ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 15:02

    Hmm.. Tror att de är slutjobbat för idag..   Bara en kvart tills jag ska gå så jag varvar ner sista minuterna...  Har just varit bort till Ann-Louise och fått microtrasor, trasor för rostfritt, en mirakelsvamp och rengörings medel för avlopp... ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 07:52

    Trött, kallt ute vilket resulterade i rutskrapning i morse, fortfarande känning av migränen, dagen mitt i veckan... Det är onsdag!   Satt och sorterade lite gamla mail och anteckningar nu på morgonen och hittade något jag skrev när jag och Patrik...

Ovido - Quiz & Flashcards