Direktlänk till inlägg 1 augusti 2008

A touch of melon...

Av kajsamaja - 1 augusti 2008 06:59

Kl: 06.27 stämplade man in på jobbet. Detta har inte hänt sen jag vet inte när…Kunde kliva upp utan några större bekymmer idag.. Ja nog faan var jag mer eller mindre död men man har ju haft värre mornar… Fanns noll och ingenting att göra på jobbet i går… Satt av hela dagen:(  Tråkigt! Tyckte jag gjorde inget annat än att dricka kaffe prata i telefonen och var ut och rökte… Men sen fick jag besök av min Olov:)  


Åkte hem till mig… Men jag körde ut honom typ lika snabbt som vi kom hem, skulle fixa en grej. En lite överraskning;) Hi hi… Var visst någon som hade köpt vatten melon också :P Mmm så gott.. Så vi åt vatten melon och fortsatte kolla klart på Beck nr 2..


Sen ringde mamma så vi åkte ner på Barista och fikade med henne och pappa… Vi satt och pratade om att sundsvall är en tråkig stad å att de inte fanns nåt att hitta på.. Men då kom jag på att man kan ju spela golf:) Lite overkill med bowling när vissa går och bryter revben och sånt :P Så vi åkte upp till Skönsberg och spelade golf.. Har aldrig tidigare vunnit i bangolf:) Så jag var jävligt nöjd! Fick egentligen inga bra poäng, men jag vann och de är de som räknas..*1* –Kajsa *2*-Olov *3*- Pappa *4*-Mamma  

 


 



Efter golfen åkte vi hem till mamma och fikade kaffe och bullar, och satt och prata massa… La in lite bilder på datorn också… Mammi berättade att hon fått nys om en lägenhet.. en 3:a på Skönsmon… Blev man lite sugen då? Mmmm, en del! Skulle få en månadskostnad på lhg på 1000-1500kr mer än vad jag har nu, men om man väger en 1:a på 27kvm mot en 3:a på över 60kvm… De är ju lite skillnad.. Men å andra sidan känns de lite väl att flytta till en 3:a ensammen… Ok, förr eller senare kommer man ju flytta ihop med någon, men de känns ju som att de är ett tag dit, och att bo i en så stor lgh efter att ha bott i en 1:a.. Nja.. vem vet… Kanske skulle vara nåt… Bra sugen iaf.. 


I eftermiddag blir de en sväng på stan, Fika med Olov och gå på Boa :) Patrik ringde igår så vi är bjuden på fest/förfest hos honom ikväll… Hela gänget ska dit tror jag så de ska bli jävligt roligt:) Dock ska jag ta de halv lugnt eftersom att jag ska jobba i morgon kl 8 :( Men pappa ska låna min bil så han får skjutsa mig på jobbet för jag kommer inte kunna köra :P haha!



Nä nu ska jag gå och dricka mitt morgon kaffe och sen gå ut och tvinga med Fii ut som röksällskap, för jag antar att hon har lite lite som mig att göra..




Over & Out

/Kajsa

 
 
Ingen bild

Olle

1 augusti 2008 10:20

Jag kräver revansch på minigolfen..! På söndag kanske? Slå till på trean vetja.. Du kanske inte behöver bo ensam länge om saker fortsätter som dom börjat ;) Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajsamaja - 13 oktober 2008 01:47

  **************************************************    Nu mina vänner och andra söta besökare är det dax att gå vidare...   Nu är det på www.kajsamaja.blogg.se som ni hittar mig...   Vi ses...   OvEr&OuT /Kajsamaja   ********************************...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 23:15

    Idag har vi äntligen fått nyckeln till våran nya läga :) Får resterande nycklar i morgon...   Hunnit med mycket idag... Jobbat, virrat bort oss i ödemarken för att hitta våran nya bank i Attmar... Köpt färg, varit i lägenheten och mätt, och när ...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 07:05

    Ska börja med att säga förlåt till dom som saknade en uppdatering i min blogg i går... Hade ingen tid över... Sånt som händer... Men jag tror de var värre för mig som inte hade tillgång till dator och inte kunde läsa mina bloggar som jag följer ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 15:02

    Hmm.. Tror att de är slutjobbat för idag..   Bara en kvart tills jag ska gå så jag varvar ner sista minuterna...  Har just varit bort till Ann-Louise och fått microtrasor, trasor för rostfritt, en mirakelsvamp och rengörings medel för avlopp... ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 07:52

    Trött, kallt ute vilket resulterade i rutskrapning i morse, fortfarande känning av migränen, dagen mitt i veckan... Det är onsdag!   Satt och sorterade lite gamla mail och anteckningar nu på morgonen och hittade något jag skrev när jag och Patrik...

Ovido - Quiz & Flashcards