Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av kajsamaja - 6 oktober 2008 07:29



Ville bara ligga kvar i sängen i morse... Det var kallt i rummet, mjukt och varmt i sängen... Men efter många försök så fick herr Bergström upp mig... Mot villligt!


Å så skönt att ha varit ledig i helgen.. Spenderade större delen av helgen på birsta och byggaffärer... Har samlat på oss en hög med kataloger nu.. Och vi har kommit en bit på vägen vad gäller att bestämma färger och stil.. Och nu är de inte långt kvar... På fredag:) - 5 dagar med idag!


Fredag:

Var och fikade på Birsta, jag , Sofie och Lo... Drack kaffe och åt go macka och surrade om massa viktiga och oviktiga saker.. Huuur mysigt som hällst att bara prata av sig, disskutera massa, skratta.. Och speciellt när man inte ses så där jätte ofta nu när vi inte jobbar tillsammans... Och Lo, vilken glá skit!!! Lite blyg i början men sen blev han ett litet bus troll.. Sen blev han trött och deckade i vagnen...

 På kvällen blev de Dans :) Weee så roligt! Sannex var kanon!  Var tänkt att gå ut en sväng oxå, men vi kom på att mat och åka hem var en bättre idé, så sagt och gjort!


Lördag:

Var ut på birsta och tittade och gick runt och strosa... Samlade på oss massa matrial att läsa.. Åkte förbi Daniel och sa hej och lämnade ett spel, sen åkte vi hem och myste bara... Tidig kväll!


Söndag:

Var ut på äventyr i birsta, efter att vi varit där åkte vi och hälsade på Olovs föräldrar, fikade bullar, paj och kaffe och pratade inredning och en hel del golv... Sen åkte vi hem och städade, fixade med tvätten och myste.. Sen ringde Kicki som var på väg från Borlänge till Sundsvall och frågade om jag hade en sovplats till henne, å de hade jag så klart så hon sov på min soffa inatt, Hon skulle skriva tenta i sundsvall och så stannar hon 1 vecka innan hon åker hem igen...(men inte hos mig då)


Idag kommer det en mäklare hem till mig och ska kolla på lgh, sen ska vi träffas igen och då ska hon fota, sen göra ett underlag för att visa kunderna... Kanske äntligen jag slipper den??



Såååå jävla förbannad, även om jag kanske får skylla mig själv.. Nån klåfingrig jävel kunde tydligen inte låta bli mina nya sommardäck som jag köpte för drygt 1 månad sen! Så dom är borta! Tackar! Köp egna förfan!


Nä.. Detta blev ett mycket tråkigt inlägg om min helg.. Kanske inge kul att dela med sig av men nu har ni i alla fall slagit ihjäl några minuter och så har ni ful koll på vart jag befann mig i helgen :P haha!!!



Dagens bästa: Att Molla kommer hem snart...

Dagens sämsta: Jävla grishalt i morse!


Ha de gott!


OvEr&OuT

/ Kajsa


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards