Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av kajsamaja - 2 oktober 2008 07:28



Pigg, utvilad, extremt röd i ansiktet och längtar efter Tussen! Det är torsdag och dans ikväll :) Kom tidigt till jobbet idag.. Instämplingen skedde kl 06.05, De ni!


Åkte förbi Birsta på vägen hem från jobbet igår, Köpte en ny ansiktskräm och lite andra prylar... Tänkte att jag skulle ha en Kajsa kväll... Peeling, ansiktsmask,, noppa ögonbrynen, duscha lääääänge och vaaarmt, och lägga mig framför tv och kolla på mitt favvo program och bara vila upp mig..

Kom hem, hann typ ta av mig jackan, röka en cigarett och sen kom Olov hem. Vi skulle vila en stund innan han åkte på jobbet.. Så jag studsade ner i sängen, och han la sig på soffan, Kl var 17.00


Sen vaknade jag kl 05.00 i morse.. Grattis! Du har nu sovit i 12 h i sträck... Så de är inte så konstigt att jag är utvilad... Klev upp på en gång, fumlade mig in i duschen. Och när jag kom ut därifrån kändes de som om jag hade tappat all hud i ansiktet och att jag höll på att brinna upp... Nån form av allergisk reaktion? Av vad? och när tänker de försvinna? Det ser ut som om jag legat liiiiite för länge i ett solarium eller att jag svetsat utan svethjälm..


 It hurt like hell!


 Men jag kom tidigt till jobbet iaf och efter jobbet ska jag hem till min tuss och pussa på han innan jag åker iväg och dansa...


Annars så händer de inte så mycket idag tror jag... Jobba lite snart kanske?


Dagens bästa: Att vara utvilad :)

Dagens sämsta: Allergiska reaktioner :(


OvEr&OuT

/Piggelin Kajsa


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards