Direktlänk till inlägg 31 juli 2008

key to your heart...

Av kajsamaja - 31 juli 2008 08:04

Shit, det är redan torsdag. De är så sjukt att man knappt hinner hämta sig från helgen så är de helg igen. Inte så att jag klagar eftersom att jag gillar helgerna, men vart tar tiden vägen? 


I går var en jobbig dag. Kanske inte för mig men för dom som vistades i min närhet. Hade en sån här Allmänt nere- Inget passar- Sugen på allt men inget är gott- Tyck synd om mig dag igår. Vet inte alls varför eftersom att jag hade ingen direkt anledning… Antar att jag bara var förbannat trött. 


Var hem till mamma och pappa och åt mat innan vi åkte och köpte godis:) Godis är en bra grej när allt känns fel:) Godis löser alla problem… Gjorde ett tappert försök att ta oss igenom en film utan att glida in på nåt annat… Men de är svårt… Men i går kväll somnade jag mitt i filmen men vaknade när vi skulle hämta bror och Molla… Tlööööt! 


Fanns inte ett jota att göra på jobbet igår, lika så idag. Hur ska man fördriva denna dag? I går roade jag mig åt att misslyckas med en ljusstake och så kom Elin och lilla Harry och hälsade på.. han är sååå söt.. Lill killen! 


Känns som om jag ligger efter med min plan… Att börja ha ordning hemma, inte komma efter med tvätten, äta nyttigare, eller ja typ laga mat, och börja träna.. Men jag har lite trevligare saker för mig… Nåt som är avsevärt mycket trevligare än att tvätta och städa;) Men tvätten är avklarad så nu ska jag se till att inte komma efter med den igen, på ett tag:P Städa? Ja de gjorde jag lite hastigt häromdagen, nu hittar jag iaf mina saker och de är inte så hemskt dammigt… Men de här med att vara nyttig och träna är ju inte prio ett just nu… Nu vill man ju bara vara hemma och kramas och mysa och kolla på film och äta onyttiga picknickar… 


Nä kanske man ska ta och fixa sig lite kaffe, röra sig ut mot lagret, irritera Fii en stund och gå ut och röka… Sen ska jag försöka hitta nåt vettigt att slå ihjäl denna dag med.. 


Ha en bra dag!

/Kajsa  




Jag har nyckeln till hans kalsonger…

Nu ska jag bara bevisa att jag förtjänar den till hjärtat…

Annars får jag väl köpa mig en låsdyrk…

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajsamaja - 13 oktober 2008 01:47

  **************************************************    Nu mina vänner och andra söta besökare är det dax att gå vidare...   Nu är det på www.kajsamaja.blogg.se som ni hittar mig...   Vi ses...   OvEr&OuT /Kajsamaja   ********************************...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 23:15

    Idag har vi äntligen fått nyckeln till våran nya läga :) Får resterande nycklar i morgon...   Hunnit med mycket idag... Jobbat, virrat bort oss i ödemarken för att hitta våran nya bank i Attmar... Köpt färg, varit i lägenheten och mätt, och när ...

Av kajsamaja - 10 oktober 2008 07:05

    Ska börja med att säga förlåt till dom som saknade en uppdatering i min blogg i går... Hade ingen tid över... Sånt som händer... Men jag tror de var värre för mig som inte hade tillgång till dator och inte kunde läsa mina bloggar som jag följer ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 15:02

    Hmm.. Tror att de är slutjobbat för idag..   Bara en kvart tills jag ska gå så jag varvar ner sista minuterna...  Har just varit bort till Ann-Louise och fått microtrasor, trasor för rostfritt, en mirakelsvamp och rengörings medel för avlopp... ...

Av kajsamaja - 8 oktober 2008 07:52

    Trött, kallt ute vilket resulterade i rutskrapning i morse, fortfarande känning av migränen, dagen mitt i veckan... Det är onsdag!   Satt och sorterade lite gamla mail och anteckningar nu på morgonen och hittade något jag skrev när jag och Patrik...

Ovido - Quiz & Flashcards