Alla inlägg den 22 juli 2008

Av kajsamaja - 22 juli 2008 08:14

Nu var de över ett halvår sen man skrev här.. Illa..! Men de var visst nån som tyckte att jag skulle börja med de igen, så ok.. I will do it!


Tisdag idag om jag inte missminner mig…

Sitter vid arbetsbänken med mobilen i ena handen och tangentbordet i andra… och så klart en kopp kaffe framför mig… så snart piggnar man till och blir som folk :) Någonting har gjort att jag inte sovit mina minimum timmar för att funka i hjärnan och humöret, men de gör inget ;)

 

Idag ska jag faktiskt vara lite aktiv på jobbet.. igår var de lite snålt med jobb från min sida.. men de mesta krånglade, saknades grejer och mått å sånt.. men de fixade jag innan jag gick igår så idag finns de att göra .. *suck* Men då känns ju dan inte lika lång iaf... å de är bra!

 

Igår var en riktig slöar dag.. åkte från jobbet ner till mamma, målade naglarna och satt vid datorn.. sen hem och duscha och sen låg vi mest bara på soffan… Åkte iof iväg ut mot Njurunda hållet och sen blev de mat på Max.. Åå så onyttigt.. jag som lovat mig sj at bli lite nyttigare igen, vänja kroppen lite innan jag ska sätta igång med träningen igen.. *gruvar mig*

Sen blev de Wallander  – blodsband, som vi knappt såg… Igen :P

 

I eftermiddag ska man ut och rasta crollen… Men igentligen känner jag för att åka hem, städa upp och slänga mig på soffan.. Med sällskap kanske ;) ? ja de vet man aldrig.. iof kan jag ju köra en stund och sen åka hem å göra lite nytta… Dumt att åka ensam om man skulle klanta sig och ramla… Men man planerar ju sällan att vurpa…

 

Ut och hälsa på Sofie på packen ska jag göra nu.. får se hur sur hon e på mig efter kaffe incidenten igår… Men de var inte mitt fel, däremot slängde jag ur mig några icke väl valda ord :( Sorry Fii

 

En till kaffe och en cigg på detta så är man ju fit for fight!


Ovido - Quiz & Flashcards