Alla inlägg den 29 juli 2008

Av kajsamaja - 29 juli 2008 19:50

Ja då var de Tisdag igen. Tiden går fort när man har roligt ;)

Fortfarande ont i armbågen efter min lilla vurpa på festen i lördags. Men de är bättre och jag ska jobba i morgon.


Har haft två mysiga dagar ändå, trots att man är lite stel och ofärdig. Igår åkte jag och Olle ut till Dyket och la oss på hans föräldrars gräsmatta och solade, drack saft och försökte lösa korsord... Fick sällskap av Hanna, Olles lillasyster som solade med oss på lunchen...


Sen på kvällen åkte vi på Mc Donalds och tog med maten ner till hamnen och la oss på en filt där och låg och myste...

Mys i hamnen


picknick i hamnen


Idag har man ju ändå varit lite duktig oxå.. Inte bara haft de mysigt i solen... Började morgonen med att skjutsa upp Olle på akuten :( Brytet revben, Stackarn.. Ser lite ut som en ofördig gammal gubbe.. Min gubbe :P

Sen åkte vi hem till mig och så började jag städa och tvätta.. Typ 8 maskiner.... Phu! Men nu är de klart, ska bara torka... Fick hjälp oxå.. Olle diskade... Så sweet! Efter att sista maskinen var klar och upphängd åkte vi ut till Dyket och hälsade på mamma och pappa bergström, drack lite kaffe och sen gick jag, Olle och Hanna och badade.. Rätt kallt, men rätt skönt :) sen gick vi tillbaka och åt mackor... 


Nu sitter jag hos mamma och pappa... Olle ringde just och han är uppe hos mig och väntade, men jag var ju inte hemma.. Så han är på väg ner hit:)


ska åka och handla frulle och lite mat tills i morgon... Sen hem å mysa framför tvn...


/kajsa



Så himla vacker, så grymt snäll.. och galet rolig...  

*lycka*

Ovido - Quiz & Flashcards