Alla inlägg den 30 juli 2008

Av kajsamaja - 30 juli 2008 09:00

Ja då var man på jobbet igen. Känns rätt så jävla meningslöst då de inte finns en enda order inne:( Känns som om man bara sitter av tiden.. Tråkigt!

 

Var sjukt trött i morse, och vaknade väl inte direkt med bästa moodet direkt:( Lite dåligt samvete för de… Sorry Bejb! Men jag tror de löste sig tillslut:)

 

Idag ska man väl försöka ta sig igenom denna extremt tråkiga och långsamma dag. Alla bara sitter på sina stora rövar och knappar på datorn eller står och snackar bara. Tiden går sååå långsamt! Men jag har iaf en utmärkt lunchaktivitet: Operation städa bilen!!! Vad tror du om de Olle? Tror du de behövs? Ha ha ha!!!

 

Efter jobbet blir de till att åka och handla lite mat och duschkräm och sånt. Hade tänkt att vara lite duktig vad gäller maten nu, iaf ett tag :P Äta hemma iaf. Laga mat! Kan fan bli roligt ändå. Var ju ett tag sen sist! Eller räknas nudlar och micromat? Jasså inte?!

 

Nä nu är kl 9 och de är fika. Är nog lite kurrig i kistan:) Hann inte äta så mycket av min yogurt och banan som Olle gjorde mig i morse.. Tack ändå bejbi…

 

Som sagt, Fika!

  

Over & out

/Kajsa

 

*Så glad*


 

(kan hända att jag uppdat. Senare om de händer nåt skoj)

Ovido - Quiz & Flashcards